پرده بکارت

تکنیک های شیردهی به نوزاد

در ماه دوم بارداری که زمان تشکیل اعضاء صورت جنین است گلابی بخورید. سلام من این ماه پریودیم دیر شده یعنی ۲ باید میشدم که نشدم امروزم ۱۳ هستش پریودیم اصلا منطم نیس از وقتی که زن شدم پریودیم نامنظم شده دگتر هم رفتم پاپ اسمیر انجام دادم و آزمایش دادم گفتن که سالمی ولی نمیدونم چیکار کنم که این ماه پریود شم اون ماه دوم پریود شدم به بعد دیگه نزدیکی هم نکردیم یعنی از دوم به بعد نزدیکی هم نکردیم شایدم قبل دوم بوده باشه نامزد هم هستم دلیلش چیه؟ همچنین، يادتان باشد كه چک کردن مکرر قند خون توسط خود شما و پزشک معالجتان باعث خواهد شد كه در هنگام انجام عمل سزارین هم پزشک متخصص زنان و زايمان با دقت بیشتری مراقب سطح قند خون شما و سلامتي فرزندتان باشد، چون اگر در زمان تولد، سطح قند خون مادر بالا باشد، پانکراس کودک داخل رحم او ممکن است انسولین زیادی آزاد کرده و منجر به افت سطح قند خون شديد نوزاد پس از تولد گردد.همچنين، زمانی که نوزاد سالم به دنیا آمد، نباید فکر كرد كه مادر و نوزاد از منطقه خطر خارج شده اند!

سبزیجات اغلب پس از تمیز شدن کامل، پخته می شوند اما میوه ها پخته نمی شوند مگر آن که در حال تهیه کمپوت آن ها باشید. اگر از تهوع صبحگاهی رنج می برید ونمی توانید صبحانه ای مفصل بخورید ، از مایعات شروع کنید. با این وجود، قبل از شروع هرگونه تمرین جدید، بهتر است با پزشکتان مشورت کنید. با این حال، اگر بیش از ۱۰ سال از آخرین مصرف شما گذشته است، شما مانند شخصی هستید که تازه شروع به مصرف کرده است. توصیه ما به خانم های باردار این است که از خوردن یک میوه خاص به شکل زیاد خودداری کنند و همانطور که گفتیم از تمام میوه ها ۵ تا ۷ نوبت طی روز در تمام وعده های صبحانه، ناهار، شام مصرف کنند. اگر چیزهایی که میخورید همیشه به شکل یکنواختی در طول روز پخش شود و جا بگیرد، قند خونتان ثبات بیشتری خواهد داشت. در طول بارداری رژیم غذایی باید حاوی مواد مغذی، محصولات طبیعی، میوه و سبزیجات باشد. محصولات لبنی منبع عالی پروتئین ، کلسیم و فسفر هستند. پروتئین هیدرولیزه آب پنیر برای هضم آسان کارآمد و علاوه بر این در کاهش کولیت، سطح پایین هضم لاکتوز و در نتیجه سبب کاهش ناراحتی معده، نفخ و گرفتگی می شود.

آن ها می توانند این ورزش مفرح را در داخل خانه و با استفاده از یک دوچرخه ثابت به راحتی انجام دهند.پیاده روی کردن: انجام یک پیاده روی کوتاه مدت در طی روز، در پارک اطراف محل زندگی زن حامله می تواند شگفتی زیادی در سلامتی او و فرزند داخل رحمش ایجاد کند. زمانی که یک زن باردار ورزش میکنه چه عاملی باعث کنترل دیابت بارداری میشود؟ مهمترین نکتهای که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم، برنامه غذایی هفتگی برای دیابت بارداری می باشد. زمانبندی برای شیردهی، چنانکه در بند قبل گفتیم، تنها در چند هفته اوّل و آن هم برای کودکانی که زیاد می خوابند باید اجرا شود. غذاهایی که دوست کبد شماست مصرف نمایید مانند روغن زیتون ، انار، کاسنی، روغن ماهی، … قرص های پیشگیری از بارداری تجویز شده را کامل مصرف کنید. بعد از ماه اول می توانید فقط با اتکای به قرص از بارداری پیشگیری کنید. آن چه که مسلم است پیشگیری صد در صد دیابت حاملگی امکان ناپذیر است ولی رعایت برخی موارد در زنان باردار مخصوصا افرادی با ریسک فاکتور های بالا در ابتلا به دیابت، می تواند از بروز این بیماری تا حدود زیادی پیشگیری کند.

اگر غذای مصرفی شما در بشقاب تماماً به رنگ قهوه ای می باشد، بهتر است که با استفاده از کمی فلفل قرمز یا سبز و یا سالاد رنگ بندی بشقاب خود را تکمیل کنید و این دسته از موارد می تواند غذای شما را خوش طعم تر کند و در کنار بشقاب خود می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما هم به عنوان یک زن حامله مبتلا به بيماري دیابت بارداری هستید، باید بدانید که در حال حاضر چه باید بکنید! نظارت کامل بر میزان قند خون مادران باردار مهم ترین مرحله از کنترل بيماري دیابت بارداری در زنان حامله است. رژیم غذایی متعادل، کلید مدیریت دیابت بارداری است. سلام من هفته ۲۹ بارداری آزمایش قند دادم .قند ناشتا ۹۷ بود و دوساعته بعد از صبحانه ۱۲۳ بود .دکترم بهم انسولین داد میخواستم بدونم میتونم با رژیم قند بیارم پایین انسولین نزنم. سلام .من یک و ماه و نیم باردارم قند ناشتا ۹۴ دکترم میگه باید انسولین تزریق کنم .من دوست ندارم انسولین بزنم .راهنمایی کنید لطفا .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا