پرده بکارت

جراحی های واژینال و ترمیم پرده بکارت آسیب دیده

پاسخ: عزیزم اینکه بتونی همزمان با رژیم از دستگاه خاصی استفاده کنید فعلا دستگاهش نیس اما میتونی از دمبل استفاده کنی تا حدی می تونه از افتادگی جلوگیری کنه. پاسخ: سلام عزیزم بله می تونه تا حدی کمک کنه اما نسبی هست و در دراز مدت جواب می ده حتما همراه کرم ها از فعالیت 45 دقیقه ای انجام دهید. مصطفی: سلام این ژل یا کرم های چربی سوز واقعا تاثیر گذار هستند؟ شیما: سلام.دستگاه ال پی جی برای رفع چربی موضعی چند درصد جواب میده؟ سلام ببخشید اگه میشه یه چربی سوزی به غیراز ال کارنیتین و زینستات معرفی کنید ازقرص فیت نس اطلاعی دارید؟ اگرخیر شما چه راهی رو پیشنهاد می کنید؟ پاسخ: جناب امینی پشتکار شما عامل اصلی موفقیتتان بوده است.سهم من بعنوان مشاور 40 درصد و مابقی بخاطر انگیزه و تلاش خودت بوده. مونا: سلام خانم دکتر ممنون از سایت خوبتون من 50 کیاو وزن و 161 سانت قد دارم ریز نقشم و چاق نیستم ولی در تاحیه شکم و پهلو افتادگی و شلی عضله دارم به تازگی چند جلسه RF و التراتون و XWAVE انجام دادم , ,ولی شکمم صاف نشده می خوام بدونم که این روشها روی من جواب میده باید ادامه بدم یا روش دیگه ایی برای من وجود ذاره؟

در این صورت فرد باید حتما از لحاظ هورمونی بررسی شود. همچنین شایان ذکر است که جراحی نو پا و جدید زیبایی واژن که در انواع مختلف آن در حال انجام است، به صورت کلی در دو دسته از بانوان، انجام می شود. عوارض دیابت بر روی جنین و مادر تأثیر میگذارد بنابراین بیمار بلافاصله نیازمند درمان و تزریق انسولین در بارداری است. برای مدت 15 دقیقه، قابلمه را روی شعله متوسط قرار داده و درب آن را ببندید. برای تهیه فرنی ابتدا یک لیوان آب را در یک قابلمه کوچک ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید. الهه: سلام خانم دکتر من صد کیلو بودم با رزیم و ورزش الان 90 هستم.اما باسنم خیلی بزرگتر از بقیه جاهامه.ایا کویتیشن برای لاغری باسنم الان در کنار رزیم و ورزش فاید داره؟ نازی: سلام ایا استفاده از حلقه لاغری(هلوهوب) در کاهش سایز کمر و شکم موثر است؟ که می تونید از دستگاه های لاغری موضعی استفاده کنید. در مورد قرص پوست از منخصص پوست سوال کنید. پاسخ: خانم سارا حتما اون بارکد رلاکور را به سایت ایمیل کن و از صحت قرص اطلاع حاصل کن.

خوراکی به خصوصی برای تهوع وجود ندارد اما با رعایت نکات زیر به خوبی میتوان استفراغ و تهوع بارداری را کنترل کرد. نازنین: سلام و تشکر فراوان برای پاسخهای جامع. امینی از نروز: سلام خانم کاظمی خسنه نباشید براتون آرزوی موفقیت و شادی دارم. دیابتی ها نباید بیش از حد مجاز برنج سفید مصرف کنند. در طول بارداری بهتر است به مزاج خود بیش از هر زمان دیگری اهمیت بدهید و از خوردن غذاهای بسیار گرم یا بسیار سرد هم از نظر دما و هم از نظر مزاج خودداری کنید. مادر شیرده را باید تشویق کرد تا در طول روز به اندازه کافی استراحت کند، حجم کارهای خود را کاهش دهد و از اطرافیان در کارهای خود کمک بگیرد. در اکثریت خانم های باردار، ویار بارداری در سه ماهه اول اتفاق افتاده، در سه ماهه دوم به اوج خود رسیده و در سه ماهه سوم فروکش می کند. قرص های غیر فعال را از بسته دوم مصرف کنید. اگر کودکتان دچار کم وزنی میباشد افزودن حبوبات را به غذایش بتعویق بیاندازید (یعنی پس از 10 ماهگی) چون حبوبات حجم زیادی از معده را اشغال میکنند اما پس از 10 ماهگی، حبوبات را خیس کنید، پوست بکنید و آنها را آرد کنید و هر دفعه یک قاشق چایخوری پودر حبوبات را بهمراه کره به سوپ کودکتان اضافه کنید.

صرف نظر از ماده 2 قانون مجازات اسلامی (1392) که اعمال مجازات را منوط به تصریح در قانون نموده و قطع نظر از فتاوی متعدد فقها که انجام این عمل را برخی با تفصیل و برخی به صورت مطلق مجاز میدانند، قانونی تلقی کردن ترمیم پرده بکارت، مبارزه با سنت و تفکر غلطی است که نبود پردۀ بکارت را تنها ملاک جهت قضاوت دربارۀ عفت و پاکدامنی یک زن میداند که به صورت کاملاً واضح، مخالف موازین اسلامی و یافته های پزشکی است. شاخص توده بدنی است که بین 18.5 تا 24 وزنتون مناسبه اما یه فرمول کلیه و ممکنه تفاسیر مختلفی برای اندام های مختلف باشه. رويا: سسلام خانم دكترخسته نباشيد 32سالمه 170قدو70وزنم بادوزايمان .چاقي شكمي وپهلو دارم چه ورزشي برام مناسبه جربي هاي شكمم خيلي شل ونرم هستن واياسزارين باعث بزرگي شكم ميشه ويك داروي چربي سوز معرفي كنيد كه كمترين عوارضو داشته باشه ومعدمو اذيت نكنه چون معدم خيلي حساسه . فریدی: سلام من 32سالمه ویکبار در 25سالگی 30کیلو وزن کم کردم البته طی 1/5 سال ولی الان بعد از یک زایمان روال مک کردن وزنم خیلی کم شده بطوریکه در 3 سال 7 کیلو کم کردم شنیدهام سوخت وساز بدن بعد از سی سالگی کاهش میابد درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا