پرده بکارت

جراح و متخصص بیماری های زنان، زایمان و نازایی بجنورد

مریم: سلام و خسته نباشید 19سالمه.قدم 168.وزنمم 59. شکم و پهلو دارم.میخوام آب کنم.میخوام یه دارویی رو بهم معرفی کنین که سریع عمل بکنه.فرقی نداره چه شیمیایی چه گیاهی و اینکه باسنه من خیلی شل و بزرگه(بخاطر چربی.وگرنه استخونه لگنم کوچیکه9میخوام هم سفت بشه.هم بره بالا.و هم اینکه کوچیک بشه.در عرض 1 . نسترن حیدری: بازم سلام و واقعا سپاس من الان دارم دو جلسه میرم دستگاه rf و وکیوم و نمیدونم تغییری با این دو جلسه ایجاد شده یا نه اما شما گفتین همراه کویتیشن برو این مرکز کویتیشن نداره و rf داره میتونم به خود rf چقدر حساب کرد توی 10 جلسه به کاهش وزن؟ بهد این قرصایی که شما معرفی میکنید ضرر نداره؟ پاسخ: سلام متاسفانه رژیم غذایی نمی تونه در بدن هوشمند عمل کنه و کل بدن شما لاغر میشه! پاسخ: سلام با رژیم و ورزش به تنهایی از بین نمی ره از بین دستگا ها رادیو فراکوئنسی مناسبه که جلسه ای است و بین 8 تا 10 جلسه نیاز هست و جراحی نیز این کارو است. حتما باید رزیم بگیری و ورزش کنارش..

و اینکه چه مدت باید استفاده کرد؟ آدم با این اطلاعاتی که تو تماس با ما گذاشتید قفل میکنه خب چه کاری داره همون شهر بنویسید . اما برای دخترها نهایت تا 17 سالگی قد افزایش می یابد و بیشتر از این سن در اب و هوا و اقلیم ما امکان نداره.. پاسخ: کلا گن برای اینکه جلوگیری کنه از افتادگی بیشتر شکم و هر قسمت بدن خوبه اگه بتونی تحمل کنید.. رها: سلام،ازتون تشکر میکنم که اینقدر با صبر و حوصله پاسخ میدید خانوم دکتر من 25 کیلو وزنمو کم کردم و اخیرا دو بار کرایولیپولیز انجام دادم و 20 جلسه نمسیس برای شکم،مقداری سایز کم کردم و شکمم از قبل شکل تر شده اما ظاهرش تغییری نکرده شل و آویزان هست،دکتری که برای کرایو مراجعه کردم گفتن این دیگه پوست هست که باید جراحی بشه و پوستتو بکشی،میشه اطلاعاتی ازین جراحی در اختیارم بزارید همین طور هزینه ی این جراحی چقدر میشه؟

این آزمایش ژنتیکی روی جنین های حاصل از لقاح آزمایشگاهی انجام میشود، جنین هایی که بعد از آزمایش سالم تشخیص داده میشوند به رحم مادر منتقل میشوند تا در دیواره آن لانه گزینی کنند و پس از رشد و نمو یک نوزاد سالم را به بار نشانند. برخی از علائم سقط جنین نیازمند درمان اورژانسی هستند و در صورت مواجه شدن با این علائم لازم است هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. در این دوران خصوصاً در سهماههی اول بارداری از لوازم آرایش، لاکها و ضدآفتابهای چرب نیز استفاده نکنید. ديابت حاملگي یکی از انواع ديابت است كه برای اولین بار در دوران بارداری ظاهر میشود. آزمایش قند خون دوران بارداری معمولا بین هفته های ۲۴ الی ۲۸ بارداری انجام می گیرد ولی ممکن است در افرادی که احتمال دیابت در آن ها بالاست در اولین مراجعه به پزشک و تشخیص بارداری، غربالگری دیابت برای آن ها درخواست شود. هدف معمول برای انجام این عمل ایجاد وضعیتی است که منجر به خونریزی در امیزش جنسی شود.

مصرف طولانیمدت باعث میشود ضخامت آندومتر آنقدر نازک شود که گاهی اگر بارداری هم اتفاق بیفتد منجر به سقط میشود. بر اساس مطالعات انجام شده مصرف این قرص ها در بانوان یک سری عوارض دارد که بعد از گذشت چند ماه کم می شود و به تدریج از بین می رود. MSD روش استاندارد و رایجی برای تخمین سن بارداری در هفتههای اولیه است. به علاوه در این نوزادان برای کنترل فشار خون بالا و جلوگیری از ایجاد بار زیاد کلیه، باید میزان سدیم موجود در شیر آنها کم تر از میزان معمول باشد. علاوه بر آن شیرخوار به غذاهای سالم، مناسب، کم حجم و پر انرژی دیگری (غذای کمکی) نیازمند است که می بایست تا پایان دو سالگی همراه با شیر مادر به او ارائه شود. پروتئین هیدرولیز شده سبب مدفوع نرمتر و عبور سریع می شود مخلوط منحصر به فرد از چربی با SS-پالمیتات، بسیار شبیه به شیر مادر که جذب را بهبود می بخشد و باعث کاهش نمک کلسیم از اسیدهای چرب (CSFA) عامل یبوست می شود. پاسخ: بله عزیزم بهتره که غذاهای حاوی کلسیم و آهن باهم خورده نشود زیرا کلسیم مانع جذب آهن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا