پرده بکارت

داروی معجزه آفرین ترمیم پرده بکارت

Nila: سلام خانم دکتر من 28 سالمه و قد 162 و وزن 62 کیلو ، به هیچ عنوان شکم یا پهلو ندارم و کاملا بالا تنه مناسبی دارم اما در ناحیه ران ها و باسن حدود یک الی دو سایز بیشتر هستم ، وقتی هم رژیم می گیرم صورتم به طرز وحشتناکی لاغر میشه و چون کبودی زیر چشم دارم خیلی بد میشم ، بعدشم که بالا تنه لاغرتر میشه که اصلا خوشایند نیست ، من برای حل مشکلم چیکار میتونم بکنم ؟ کیا: سلام 28 سالمه ، 170 قد، 80 وزن البته استخون بندیم درشته و در بهترین حالت 62 کیلو بودم که خیلی لاغر و زشت شده بودم بخاطر مصرف قرص های هورمونی برای مشکل تخمدان پلی کیستیک توی 3 سال این مشکل رو پیدا کردم و بعد از اون هرکاری کردم وزنم مقطعی یکم پایین اومد بعد برگشت اما هیچ وقت دیگه به زیر 70 نرسید. تامارا: دختری هستم 27 ساله قدم 152 وزنم 58 هست مبتلا به ورم معده هستم طبق نظر متخصص گوارش داروهای معده مصرف میکردم و ونوستات روزی یک عدد و متفورمین برای لاغری در کنارش من داروهای اعصاب هم طبق نظر روانپزشک مصرف میکنم مثل کلونازپام-سرترالین-تری فلوئوپرازید باتوجه به مصرف داروهای مذکور و اینکه من یک گرم هم وزن کم نکردم در طول مدت یک ماه و نیم آیا مشکل بخاطر داروهام هست که وزنم کم نمیشه؟

هرروز 3عدد قرص بنگلامید و 3 عدد متفورمین مصرف می کنم. در صورتی که قبل از بارداری از داروی خاصی استفاده میکردید، حتماً در مورد ادامهی مصرف آن از پزشک خود سؤال کنید، زیرا مصرف بسیاری از داروها حتی مکملها، داروهای پوستی و داروهای گیاهی در دوران بارداری بیخطر نیست، به خصوص آسپرین و ایبوپروفن را در این زمان مصرف ننمایید. حسنی: سوال من در مورد این هست که اگر من در هفته 4وعده فست فد مصرف کنم مشکلی برایم خواهد داشت چون من در محل کارم هستم و غیر از اینها چیزی نمیتوانم مصرف کنم 2 ایا خوردن دلستر مشکی داره یا نه یا چقدر مصرف بشود خوبه 3 کلا ساعت صبحانه . الی سقزی: سلام خانم دکتر من ۱۸سالمه قدم ۱۵۲سانته نسبت به خواستگارم ۳۰سانت کوچکترم ,چکار کنم قدم بلند شه, آیا قرص آرجنین اثر داره؟ من 28 سالمه و یک زایمان هم داشتم بعد از زایمان با اضافه وزن شدیدی مواجه شدم .قبلا هم چاق بودم حدود 112 گیلو بودم اما با یه دوره فشرده ورزش و رژیم و قرص الگومد به 78 رسیدم قدم 174 اما بعد از زایمان دوباره پر شدم میخواستم یه قرص لاغری مطمئن بهم معرفی کنید چون الان واقعا فرصت ورزش کردن مرتب رو ندارم .

می خواستم بدونم بهترین روش تا سریع وزن کم کنم چی هست و شما می تونید کمک کنید. پاسخ: شما بهتر است رژیم پرکربوهیدرات (با غلات کامل) کم چربی و پروتئین متوسط داشته باشید.گوشت قرمز را به حداکثر 3 بار در هفته محدود کنید.میوه و سبزی زیاد مصرف کنید.آب فراوان مصرف کنید. پاسخ: ونوستات دارویی برای کاهش جذب چربی هاست اما مصرف بیش از 1 ماه توصیه نمی شود چون ایجاد کمبود انواع ویتامین ها و املاح می شود. اگر آنها یک واکنش نامطلوب به دارو ، تغییر در دستگاه گوارش آنها یا به سادگی مایل به مصرف آن نباشند ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. دستگاه گوارش ظریف کودک قادر به هضم غذاهای نشاسته ای مانند غلات، حبوبات، میوه و سبزیجات نیست. پاسخ: مادر مهربان ..برای یک کودک 3 ساله وزن 15 کیلوگرم طبیعی است و همانطور که اشاره کرده اید رشد کودک شما با افزایش قد در حال پیشرفت است . دوست من حوالی تهرانپارس با این دستگاه 4 بعدی کرایو کرده بعد دوماه هم جواب نگرفته هم پوستش سوخته و اندازه 1 بند انگشت تاول زده.دستگاه شما سوختگی نمی دهد؟

من دو ماه پيش به باشگاه بدنسازي رفتم.ابتدا وزنم 88 بود قدمم حدودا بين 75 تا 80 هست و حالا بعد از دو ماه به 83 رسيدم ولي هيچ تاثيري روي چربي هاي بدنم نداشته! پاسخ: این دستگاه ها فرق خاصی ندارند فقط همون سرمایی که دستگاه از دو طرف میفرسته از اطراف پروب میفرسته و به نظر من این بعد حساب نمیشود! یاسر: چرا وقتي براي مدتي كوتاهي ( مثلا يكي دو روز ) كمتر غذا ميخوريم سريعا دو سه كيلو لاغر ميشويم اما به محض اينكه غذاي وعده بعد را زياد ميكنيم دوباره و به سرعت به وزن سابق بر ميگرديم؟ از چاقی مفرط دیوانه شدم توروخدا بهم بگید تأثیر داروهاست که لاغر نمیشم؟ بزرگ بودن اندازه لابیا ماژور می تواند ناشی از عواملی مانند ژنتیک، چاقی و اضافه وزن، افزایش سن و یا زایمان باشد. پاسخ: سلام. مي تونيد حضوري تشريف بياريد و مشاوره بشيد كه درصورت مناسب بودن موضع مي تونيد از كرايوليپوليز استفاده كنيد. پاسخ: ویتامین های محلول در آب..

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا