پرده بکارت

دلایل کم شدن شیر مادر

این بیماری شبیه به یک عفونت قارچی است، اما در این مورد، ترشحات آبکی تر است و معمولا بوی بدی از این ترشحات متساعد می شود. ابتلا به عفونت های قارچی واژن در میان زنان شایع است، به طوری که 75 درصد از آن ها در طول زندگی خود ابتلا به بیماری های قارچی را تجربه می کنند. التهاب قارچی مهبل یکی از انواع شایع عفونت های واژینال در زنان است که مشخصه اصلی آن سوزش واژن، خارش شدید و ترشحات واژینال است. پرسش:سلام من 23ساله هستم در تاریخ دوم بهمن ماه پریود شدم طبق روال همیشگی .درتاریخ هشتم بهمن قرص اوژانسی استفاده کرده و درتاریخ پونزده بهمن پریود شدم پریود بعدی درتاریخ 23اسفند بوده و ازاون موقع تاالان که 20 اردیبهشته پریود نشدم . پرسش:سلام من دختر هستم ٨ اذر پریود شدم ٢٨ اذر رابطه سحطی داشتم از پیشاب ترسیدم دخول هم نداشتم منى هم به من ارتباطی نداش بعد اون رابطه نداشتم قرص دوفاستون مصرف میکردم از روز ١٤ پرى تا ١٠ شب ٣٠ اذر دوره اول قرصم تموم شد ١١دی لک دیدم ١٢دی خون ابه کم اومد ١٣لک ١٤،١٥،١٦ خونریزی کم داشتم ولی نوارو پرمیکرد کلا تو ماه دوم مصرف قرص دوفاستون همشو لک بینى قهوه ای داشتم دوباره ١٤پرى قرصو شروع کردم تا ١٠ شب ١٦ بهمن لک قهوه ای داشتم ١٧ خونریزی کم نوارو پرمیکرد اما کم موقع دسشویی قشنگ میریخت تا ٢٠ بهمن تو این مدت یکبار ٢٣دی بتا دادم منفى بود یکبارم ٥ بهمن منفى بود یکبارم ٢١بهمن منفی بود سونو هم ٢٧ بهمن رفتم گفتن پلی کیستیک دارم داخل رحمم هیچی نبود تا الان ١١تا بیبی چک زدم اخرین سرى هم ٥اسفند بود ک منفی بود رفتم دکتر گفتم پریودم کمه گفت ٢٠ روز بعد اخرین پریودت یبار صبح یکبار شب امپول پروژستورون بزن زدم پریودت کامل باز بشه من میترسم پریود نشم ایا با این گفته بازم ممکنه حامله باشم مشخص نشه؟

سلام من دختر هیجده ساله ام از پانزده سالگی قاعده شدم سال پیش قاعدگيم منظم بود امسال تیر ماه قاعده شدم دیگه تا اوایل آبان ماه نشدم البته موضوعی برام پیش اومد که استرس زیادی داشتم بعد از آبان که قاعده شدم دیگه تا الان که اردیبهشت ماهه هنوز قاعده نشدم دلیلش چیه ? در شرایط نرمال ممکن است روزانه از واژن خانمها مقداری ترشح خارج شود که این ترشحات ظاهری شفاف تا شیری رنگ و بدون بو دارند و محیط واژن را مرطوب نگه میدارند. پرده بسته یا پرده بدون سوراخ، پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. این بیماری تنها توسط پزشک متخصصان زنان تشخیص داده می شود و با دارو قابل درمان است. تعیین جنسیت جنین در 1 ماهگی: تشخیص جنین در ماه اول بارداری امکان پذیر نیست. نگران این نباشید که با بارداری مجدد مشکل پیش بیاد ممکن است برای هر کسی پیش بیاد فقط در کسی که سابقه تخم پوچ را داشته که قلب جنین تشکیل نشده یک مقدار بیشتر باشد ولی جای نگرانی اصلا ندارد. در حالی که علت این بیماری هنوز مشخص نیست اما برخی از پزشکان معتقدند که هورمون های و یا سیستم ایمنی بیش فعال ممکن است عامل ابتلا باشد.

بدن انسان در هر زمان سطح هورمون خود را تغییر می دهد. آب سیرابی هم شیر خانمها را زیاد و هم معده را قوی می کند. نی نی بان: دومین مطلب از بسته عفونت واژن در زنان شما را با عفونت های قارچی، علائم، دلایل و درمان های شایع آن آشنا می کند. خارش و سوزش واژن در هنگام رابطه جنسی، خارش واژن، درد در ناحیه واژینال و داشتن ترشحات بدبو، این ها همه علائمی از عفونت قارچی واژن هستند. اگر ترشحات خارج شده تغییر رنگ دادند، مقدار تخلیه ترشح از واژن تغییر کرد، به هنگام ادرار کردن درد یا سوزش داشتید، هنگام مقاربت درد، خونریزی یا لکهبینی داشتید؛ یعنی شما دچار عفونت واژن (vaginitis) شدهاید و باید برای درمان آن اقدام کنید. اگر همراه با خارش علائمی مانند سوزش هنگام ادرار، ترشح بوی بد و زخم در ناحیه تناسلی خود مشاهده کردید باید حتما به پزشک مراجعه کنید. برای خرید اینترنتی قطره کولیکز و قطره پدی لاکت و دیگر داروهای پروبیوتیکی درمان کولیک نوزادان می توانید به سایت داروخانه اینترنتی مهتاطب مراجعه کرده و یا با شماره 53867-021 تماس بگیرید.

پاسخ: عزیزم بهتره به یک متخصص غدد مراجعه کنید شاید مشکل هورمونی داشته باشید. ممکن است در حد یك یا دو قطره باشد یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یك عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد و معمولا در عرض یك یا دو دقیقه تمام میشود. هلوهای پخته را به برنج اضافه کنید و قبل از خاموش شدن شعله، چند دقیقه صبر کنید. هر چند قارچی که باعث عفونت واژن می شود، ممکن است از طریق تماس جنسی دهانی پخش شود. پزشکان پیشنهاد می کنند برای جلوگیری از بازگشت عفونت واژن رژیم غذایی خود را تغییر داده و از محصولات پروبیوتیک مثل ماست بیشتر استفاده کنید. در آغاز هفته بیست و چهارم از دوران بارداری، در آمریکا پزشکان جنین را “زنده ماندنی” در نظر می گیرند. حدود ۱۵ درصد از تمامی بارداری ها به سقط جنین ختم می شوند. بهترین درمان حذف مواد غذایی حاوی پروتئین گاوی (اصلاح تغذیه مادر و نوزاد ) از غذای کودک و مادر شیرده می باشد. چه سنی بهترین زمان برای شروع غذای کمکی کودک است؟ این زمان ها بدن شما آماده تولید مثل است و ممکن است خارش واژن را با تغییر این هورمون ها ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا