پرده بکارت

رابطه ای بین حالت تهوع و جنسیت جنین وجود دارد؟

پاسخ: سلام BMI شما 33 میباشد عمل های جراحی بهتر است در BMI بالای 40 صورت گیرد شما میتوانید طی یک رژیم کم کالری و ورزش روزانه وزن خود را کاهش دهیدوزن نرمال شما باید 70 کیلوگرم باشد ، ابتدا رژیم را امتحان کنید زیرا با یک رژیم اصولی که زیر نظر پزشک تغذیه اراءه شده نیازی به این جراحی ها نیست. توصیههای رژیم غذایی زیر که در مورد زنان مبتلا به دیابت حاملگی است که انسولین مصرف نمی کنند. نسرین: سلام آیا مصرف عسل نیز برای افراد دیابتی مضر است و قند خون را بالا میبرد ؟ جیاری: خانم کاظمی یه سوال داشتم ، من رژیم کالری دارم برای کاهش وزن که در آن هر روز چند قاشق برنج مجاز به استفاده هستم لطفا بهم بگویید آیا این مصرف هر روز برنج مرا چاق میکند یا خیر ؟ مصطفی: سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر من می خواستم یک مقداری از لحاظ جسمی قوی تر شوم باید بیشتر چه نوع غذاهایی مصرف کنم ؟ مولایی: با سلام و خسته نباشید خانم کاظمی می خواستم بدونم مصرف روزانه یه قرص ویتامین B1 ضرری نداره چون به اشتهام کمک می کنه؟ محمودی: با عرض سلام و خسته نباشید ایا مصرف ویتامین E باعث افزایش وزن میشود؟

مقیمی: با عرض سلام و خسته نباشيد. سلطانی: با عرض سلام وادب.چه ویتامینی رو بجز retinAبرای سلامتی ومقاومت پوست مفید ولازم میدونید؟ رو با هم استفاده کنم؟ غذايي خاصي هست كه سوزاندن كالري رو افزايش بده ؟ پاسخ: سلام،به طور كلي منابع خوب پروتئين ،منابع خوب فسفر هم هستند.منابع غني از فسفر عبارتند از شير و محصولات لبني،مغزها،حبوبات و غلات.كمبود فسفر نادر است وبعيد است كه شخصي از طريق كمبود دريافت غذايي فسفر دچار كمبود آن شودمگر در اثر يك سري بيماريهاي خاص يا مصرف داروهاي خاص. رامین: سلام.من ورزش میکنم مصرف چای سبز در چه مواقعی و چه زمانهایی در روز بهترین بهره وری و اثر مطلوب را دارد.لطفا راهنمایی کنید. مصرف پودر جوانه گندم با شیر هم دقیقا به شکل آب و آبمیوه میباشد. من شکمم نسبت به هیکلم بزرگ هست و با هیچ رژیم و ورزشی نتونستم به شکل دلخواهم در بیارم کمکم کنید. در واقع هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند فقدان تهوع صبحگاهی نشان دهنده وجود مشکلی در رشد و سلامت جنین است. فاطمی : باسلام آیا پیاده روی روزانه ناحیه شکم را لاغر می کند و یا باسن و ران ها را هم لاغر می کند؟ زهره: باسلام آیا سویا می تواند کمبود هورمون زنانه را جبران کند و آیا خوردن سویا چاق کننده است؟

آیا چای باعٍث کم خونی میشود؟ پاسخ: سلام برای افزایش تمرکز و بهبود عملکرد مغز از منابع امگا 3 مانند انواع مغزها بخصوص بادام زمینی و گردو ، ماهی ، سبزیجات برگ پهن بخورید .آزمایش دهید تا اطمینان حاصل شود مشکلاتتان بخاطر کمخونی نمیباشد .برای افزایش هوشیاری و جلوگیری از خواب آلودگی میتوانید از قهوه یا چای استفاده کنید. پاسخ: سلام عسل دارای قند فروکتوز است درست است که دیرتر از گلوکز جذب میشود اما در نهایت قند خون را بالا میبرد . محمد حسین: سلام پدر من دارای چربی بالای 280 است از نظر تغذیه ای چه کمکی میتوان به او کرد ؟ سمانه از شیراز: با سلام.خانم دکتر .بنده 28 سالمه.خیلی رجیم گرفتم.و ورزش می کنم اماوپهلو بزرگ و باسن بزرگ دارم وبا چه دستگاهی می شه لاغر کرد؟ مهسا: سلام خانوم دکتر من دختری هستم 25 ساله با وزن 65 و قد 162و با رزیم غذایی حدود 20 کیلو کم کردم اما الان بدنم کاملا بیفرم و شل شده ایا راهی غیر از جراحی هست؟ آرزو: سلام خانوم دکتر برای سفت شدن و کوچیک شدن بازی چی کار باید کرد؟ پاسخ: می توان غذای حاضری یا پخته تهیه کرد اما بهترین کار این است که وعده افطار را با خرما .

پاسخ: سلام اضافه دریافت بعضی ویتامین ها از جمله ویتامینهای محلول در چربی مسمومیت زا است ، بهتر است با رعایت یک رژیم غذایی مملو از میوه و سبزی ،پروتیین و کربوهیدرات و چربی های غیر اشباع ویتامین ها تامین شوند. سلامی: سلام تاثیر نور مصنوعی یعنی غیر از آفتاب بر روی هورمون رشد چیست ؟ پرده حلقوی: این پرده بصورت حلقه ای ورودی واژن را می پوشاند و به دو صورت قابل اتساع و غیر قابل اتساع دیده می شود. این تغییرات ممکن است به صورت افزایش یا کاهش روان کننده واژن یا تغییر در ماهیت ترشحات باشد. مشکلات مرتبط با بخیه نیز ممکن است رخ دهد. در دو هفته اول ماه دهم می توان از خود میوه استفاده نمود( پوست و هسته جدا شده و با پشت قاشق نرم گردد) و در دو هفته دوم ماه دهم، می توان از سبزی های سبز نیز در سوپ استفاده نمود ( هر بار یک نوع سبزی افزوده شود) . در مورد لوبیا چیتی و لوبیا قرمز بهتر است از قبل آنها را خیس کرده، پوستشان را جدا نموده و بعد از پختن به سوپ اضافه نمود. محمودی: با سلام نظر شما در مورد مصرف قرص لستين براي كاهش وزن چيست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا