پرده بکارت

سقط جنین با قرص زیر زبانی سایتوتک (20+) – مطب مشاوره مامایی (20+)

سينه درد بارداری از هفته پنجم بارداری تا هفته ششم بارداری شروع می شود، اما در بیشتر زنان انتظار می رود که درد سینه در نیمه دوم بارداری کاهش یابد یا تقریبا ناپدید شود. اگر سینه های شما بیش از حد سنگین و یا بزرگ باشد، سعی کنید از یک سینه بند ورزشی یا دارای پد استفاده کنید. آنها معمولا برای زنان با سینه های سنگین در دوران بارداری، مناسب و راحت هستند. بعضی از افراد درد مداوم سینه را تا پایان دوران بارداری، تحمل می کنند در حالی که برخی دیگر به ندرت درد را تجربه می کنند. در طول بارداری لباس زیر مناسب انتخاب کنید به خصوص سوتین مناسب که سینه ها را به خوبی نگه دارد انتخاب کنید. در طول دوران بارداری، مقدار زیادی آب بنوشید. Hyperemesis gravidarum (HG) یک شکل شدید بیماری صبحگاهی است که منجر به حالت تهوع و استفراغ شدید در دوران بارداری می شود. به علت آميزش مكرر لبهاي فرج از هم دور شده و دهليز متسع مي گردد. نکته: توجه داشته باشید که در صورتی که پرده بکارت فردی ارتجاعی باشد، باز هم پزشک میتواند برقراری رابطه جنسی و یا عدم برقراری آن را متوجه شود. تعدادی از دختران به خاطر ترس از دست دادن فردی که دوستش داشتند خود را در اختیار طرف قرار داده اند و تعدادی به خاطر وعده های پوچ و توخالی!

خود را از نظر فیزیکی فعال نگه داشتن کمک زیادی می کند. هر زني در زندگی عادی خود بايد برای داشتن تناسب اندام به فعالیت و انجام حرکات ورزشی متنوع بپردازد و با برنامه ریزی دقیق و انجام تمرینات مختلف. براساس باورهاي قديمي، ويار زن باردار به موادغذايي ترش يا شور يكي از علائم داشتن فرزند پسر و ميل به موادغذايي شيرين نمايانگر داشتن فرزند دختر است. این اتفاقات اغلب بعد از ظهرها رخ میدهد، زمانی که پدر و مادر نیز خستهاند و پریشانی کودک به این شکل آنان را کلافهتر میکند. در فرایند کورتاژ تمام بقایای جنین از بدن مادر خارج می شود. در صورتی که نوزاد شما بخوبی سینه شما را نمی مکد به اصطلاح نمی گیرد ممکن است باعث خشک شدن شیر مادر گردد. در دورانی که قرص مصرف می کنید ممکن است دچار لکه بینی های خفیف شوید که امری طبیعی است، ولی اگر خونریزی واضح در حین مصرف قرص تجربه کنید، باید به پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید. تا حد امکان از فشار بر ناحیه تناسلی جلوگیری نمایید. قبل از استفاده از آن به طور مداوم، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. اگر تا روز بعد خاطرتان نبود که باید قرص مصرف کنید، روزی که به یاد آوردید، دو قرص مصرف کنید.

اگر اشتهات کمه می تونی از قرص مخمر شیکوریدین و یا سیپروهپتادین استفاده کنیدو یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید. قرص های جلوگیری از بارداری اورژانسی به نام “قرص صبح روز بعد” مشهور شده اند. هنگامی که برهنه هستید، از شانه کردن موهای بلند خودداری کنید، شاید به شکلی تصادفی بُرس به نوک پستانها برخورد کند. و همچنین لکه های سطح دندان ناشی از تنباکو و دخانیات را نیز برطرف می کند. مهمترین عملکرد سینه شما این است که پس از زایمان نوزاد خود را تغذیه کنید. به طور شگفت انگیز، سینه های شما در این دوره رشد می کند تا به اندازه سه ماه اول زایمان برسد. به همین دلیل، در طول دوره بارداری، سینه های شما به تدریج توسط بدن شما آماده می شوند. این عامل دلیل اصلی درد سینه در طول بارداری است. چکه کردن سینه به دلیل شروع تولید آغوز در سینه می باشد. یکی از شکایات اصلی مادرها، چکه کردن سینه است که بیشتر در سه ماهه دوم و سوم بارداری مشاهده می شود.

با توجه به این، تغییرات بسیار قابل توجهی در اندازه و شکل سینه های خود مشاهده خواهید کرد. بسیار طبیعی است که بدن در دوران بارداری، خود را آماده می کند تا مراحل مختلف رشد کودک را فراهم کند. اغلب والدین در انتخاب غذا برای کودکان نو پای خود با مشکل مواجه میشوند اما باید در نظر داشته باشند که باید مواد مغذی را به آنها بدهند تا رشد خوبی داشته باشند ؛در این بخش از نمناک چند نکته برای رژیم غذایی آنها را ارائه داده ایم که بهترین و موفق ترین روش برای افزایش وزن نوزادان و کودکان نوپا از دید متخصصان طب سنتی می باشد. هر هفته که از بارداری شما میگذرد، متوجه خواهید شد که سینه های شما همچنان به رشد خود ادامه میدهند و حجیم تر میشوند. ممکن است ترسناک باشد که بدانید، همان طور که در مراحل بارداری خود پیش می روید، لایه های چربی شروع به تجمع در زیر سینه ها می کنند. همسر شما ممکن است این تغییرات پستان را دوست داشته باشد. زیرا نمک آب را حفظ می کند و باعث افزایش وزن سینه و افزایش درد می شود. این مایع هنگام ماساژ سینه و تحریک جنسی از سینه خارج می شود و یکی از دلایل اصلی درد سینه بخصوص در ماه های آخر بارداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا