پرده بکارت

نقش مکمل پدیاشور در افزایش قد و وزن کودک

از نظر تاریخی ، یکی از نگرانی های والدین این بوده است که چرا فرزندشان در قد و وزن مناسب رشد نمی کند. اغلب این نگرانی ها و مشغله ها نادرست بود. با این حال ، برخی از کودکان به دلایل مختلف وزن کافی را افزایش نمی دهند یا به طور کافی در سنین یک تا ده سالگی رشد نمی کنند. این می تواند بر جنبه های دیگر رشد جسمانی کودک تأثیر سوء داشته باشد. در واقع ، والدین همیشه نگران سلامت قد و وزن فرزند خود هستند و تلاش می کنند اطمینان حاصل کنند که غذای فرزندشان دارای تمام مواد مغذی لازم است. پدیاشور یک مکمل ایده آل برای افزایش وزن در جوانانی است که هیچ غذایی مصرف نمی کنند یا غذای به اصطلاح فست فود مصرف نمی کنند. این صفحه مزایا و ویژگی های بیشتر این محصول را مورد بحث قرار می دهد. توجه به توصیه ها و دستورالعمل های استفاده از این محصول که در زیر آمده است بسیار ضروری است.

مکمل پادیاشور
Pediashur Complete یک وعده غذایی کامل حاوی فروکتولیگوساکاریدها (FOS) و پروبیوتیک ها است. پدیاشور یک مکمل غذایی جامع است که باعث توسعه مطلوب می شود. پدیاشور دارای مجموعه کاملی از سینبیوتیک ها است. سینبیوتیک ها ترکیبی از پروبیوتیک ها (باکتری های مفید مانند لاکتوباسیل ها و بیفیدوباکتریوم) و پری بیوتیک ها مانند فروکتولیگوساکاریدها (FOS) (فروکتولیگوساکاریدها) هستند. پری بیوتیک ها به رشد و شکوفایی پروبیوتیک ها کمک می کنند. سینبیوتیک ها با مهار رشد باکتری های خطرناک و بیماری زا در دستگاه گوارش ، به بهبود سیستم دفاعی طبیعی بدن کمک می کنند.

مکمل پدیا سالین یک وعده غذایی معتبر برای کودکان است که مواد مغذی ضروری را ارائه می دهد. علاوه بر این ، اگر کودک شما عدم تحمل لاکتوز دارد ، پدیاشور به راحتی این کمبود را جبران می کند. پدیا شور یک مکمل عالی برای افزایش وزن است که اکثر پزشکان برای کودکانی که به دلایل مختلف دچار کمبود تغذیه ای هستند توصیه می کنند. هر وعده 225 میلی لیتری این مکمل 225 کیلوکالری کالری دارد اگر به درستی آماده شود.

ساکارز ، نشاسته ذرت هیدرولیز شده ، سدیم کازئینات ، روغن آفتابگردان اولئیک بالا ، روغن سویا ، تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​(MCT) ، مواد معدنی ، کنسانتره پروتئین آب پنیر ، فروکتو الیگوساکارید ، وانیلین مصنوعی و وانیلین) ، ویتامین ها ، m-inositol ، تورین ، لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس ، L-carnitine و bifidobacterium در ترکیبات موجود است.

ویژگی های پودر مکمل غذایی پدیاشور شامل موارد زیر است: – فاقد گلوتن

تقویت سیستم ایمنی بدن

پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها شامل می شوند.

-افزایش احتمال رشد سالم و مطلوب

تغذیه مکمل باید متعادل باشد.

طعم وانیل دلپذیری دارد.

– برای کودکان بالای دو سال مصرف خوراکی

مکمل های غذایی غنی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی و انواع ویتامین ها و مواد معدنی

مزایای مکمل غذایی پدیاشور
بلند شدن

مکمل پدیاشور تمام مواد مغذی ضروری لازم برای رشد و نمو کودک را ارائه می دهد و همچنین به سلامت و قدرت کلی کودک کمک می کند. بدون تردید ، مصرف پدیا سالین برای کودکان به دلیل ویتامین ها و پروتئین های موجود در محلول ، رشد قد کودک را بهبود می بخشد.

مزایای افزایش وزن مکمل غذایی پدیاشور

پودر مکمل کودکان ابوت یک مکمل غذایی برای کودکانی است که هیچ غذایی مصرف نمی کنند. مواد مغذی و مواد معدنی لازم برای رشد را تأمین می کند. این مکمل به کودک کم وزن کمک می کند تا وزن طبیعی خود را بدست آورد. هنگامی که کودک شما به دلیل بیماری مداوم قادر به خوردن غذا نیست ، متخصصان اطفال را در رژیم غذایی منظم خود قرار دهید تا به او در افزایش قد و وزن کمک کند. مزیت دیگر این قرص این است که باعث افزایش وزن می شود.

کالری مورد نیاز بدن خود را تامین کنید

پدیاشور بیشتر کالری مورد نیاز یک کودک را به صورت روزانه تأمین می کند. پودر کودکان Abbott Pediatrics حاوی کالری از شیر محلول و شکر است. به همین دلیل است که چنین طعم دلپذیری دارد. به طور معمول ، این مکمل شامل 9 گرم چربی است. پدیاشور منبع چربی شیر است. علاوه بر این ، هر وعده پدیاشور دارای 3 گرم چربی اشباع شده است.

تأمین پروتئین لازم بدن

پروتئین یکی از اجزای حیاتی بدن کودکان است زیرا هم انرژی را تامین می کند و هم به رشد ماهیچه ها کمک می کند. هر وعده غذای نمک پدیا شامل 7 گرم پروتئین است. علاوه بر این ، نمک پدیا شامل اسیدهای آمینه است که بدن کودکان برای رشد به آن نیاز دارد. یکی از مزایای این مکمل این است که به تامین نیاز روزانه کودک به پروتئین کمک می کند.

مکمل ویتامین و مواد معدنی

همراه با پروتئین ، پدیاشور حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. در نتیجه ، خوردن مداوم و روزانه پدیا شور 25 درصد کلسیم ، 40 درصد ویتامین C و 20 درصد آهن مورد نیاز نوزاد را تأمین می کند.

نحوه مصرف پدیاشور
مناسب برای جوانان بالای دو سال

کودکان 2 تا 8 ساله باید روزانه پدیاشور مصرف کنند.

کودکان 9 تا 13 ساله باید روزانه پدیاشور مصرف کنند.

برای تولید 225 میلی لیتر از محصول ، 190 میلی لیتر آب سرد را در یک گلاب بریزید

5 فنجان یا 45.7 گرم پودیا پدیا را هم بزنید تا کاملا حل شده و یکدست شود. هر میلی لیتر اسید کودکان به درستی تولید می شود و تقریبا 1 کیلو کالری انرژی تولید می کند. قوطی 400 گرم تقریباً شامل 9 وعده 225 میلی لیتری است. پدیاشور را می توان با یک تا سه وعده غذایی در روز مصرف کرد.

شیر خشک پدیاشور با شیر مایع پدیاشور چه تفاوتی دارد
شیر مایع پدیاشور یک مکمل غذایی مایع است ، اما شیر خشک پدیاشور همان مکمل پودر 900 گرم این مارک است که اغلب به اشتباه به آن شیر خشک می گویند. در واقع ، شیر مایع پدیاشور جایگزین پدیاشور است ، یک مکمل غذایی است که به جوانان کمک می کند تا با طعم دلپذیر خود سالم تر و قوی تر شوند. این شیر تقویت کننده کودکان به ویژه برای جوانان مشکل دار مفید است.
این غذا ایده آل است زیرا طعم دلپذیر آن جوانان را به مصرف آن ترغیب می کند و جایگزین شیر خشک می شود.

افزایش وزن با استفاده از شیر خشک کودکان
نکاتی در مورد استفاده از پدیاشور – این محصول برای کودکان زیر یک سال یا افراد مبتلا به گالاکتوزمی توصیه نمی شود.

– نباید تزریق شود.

در جای خشک و سرد و دور از یخچال نگهداری شود.

قوطی هایی که باز نشده اند باید در دمای اتاق نگهداری شوند.

– بعد از هر بار استفاده ، درب قوطی را محکم ببندید.

شیر باید بلافاصله پس از آماده شدن نوشیده شود.

– چهار هفته پس از باز شدن درب قوطی ، تی شرت باید پوشیده شود.

– اطفال آماده شده باید بلافاصله مصرف شوند. در غیر این صورت ، در یخچال قرار دهید و ظرف 24 ساعت مصرف کنید.

به تاریخ انقضاء مندرج در ته قوطی توجه داشته باشید.

استفاده بیش از حد از پودر پدیاشور باعث افزایش وزن و چاقی می شود.

سرانجام،
پودر مکمل پدیاشور منبع عالی ویتامین ها ، مواد معدنی ، پروتئین ها و اسیدهای آمینه حیاتی است. این مکمل غذایی برای کودکان بالای دو سال است که به رشد قد و وزن آنها کمک می کند. مزیت دیگر مکمل کودکان برای کودکان این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. طعم دلپذیر وانیل و کمبود گلوتن دو ویژگی این محصول است. در این مقاله نحوه استفاده و عوامل مهم در هنگام استفاده از پودر مکمل پدیاشور مورد توجه قرار می گیرد. برای خرید مکمل های پدیاشور ، لطفاً از وب سایت Pharmacala دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا