پرده بکارت

نمونه جدول رژیم دیابت بارداری + درمان – مشاوره پزشکی زنان909

با این وجود، حتما میدانید که برخی از میوهها مانند موز قند بیشتری دارند و قند برخی از میوه ها مانند توت فرنگی کمتر است. به پشت دراز کشیدن و گذاشتن نوزاد بر روی سینه شما می توانید با او صحبت کرده و او را تشویق کنید برای دیدن چهره ی شما سر خود را بالا بیاورد. یعنی فرد به قصد فریب دادن همسر خود و تدلیس، این کار را انجام دهد و بخواهد صفت کمال یعنی عفاف و پاکدامنی را در خود نشان دهد. اگر قصد بارداری دارید حتما به دکتر خود قطع مصرف این قرص را اطلاع دهید. اما اگر مادر قبل از باردار شدن زمینه دیابت بارداری را داشته باشد، بعد از زایمان و وضع حمل نوزاد خود باز هم از مشکلات دیابت رنج خواهد برد. معمولاً زنانی که از رابطۀ نامشروع حامله می شوند، رسوایی ناشی از آن به حدی خواهد بود که آنان به فکر سقط جنین بیفتند، نه اینکه به خاطر باکره جلوه دادن خود به فکر سقط جنین باشند و به نظر نمی رسد ممنوع نمودن ترمیم پردۀ بکارت انگیزۀ حفظ حمل ناشی از زنا را برای زن در پی داشته باشد.

اگرچه می توان هر نوع تهوع و استفراغ را به بیماری صبحگاهی نسبت داد ، اما مشکل در واقع ناشی از خوردن غذای آلوده در دوران بارداری است. این نوع دیابت اغلب به دلیل سن بالا، چاقی، ژنتیک و وراثت، سابقه ابتلا در بارداریهای قبلی و نبود فعالیتهای فیزیکی به وجود میآید. اگرچه وجود پرده بکارت نشانگر مقدار فعالیت جنسی فرد نیست اما اگر فرد تحت سوء استفاده جنسی قرار گرفت باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشکلی ایجاد میشود. سرگیجه و استفراغ: یک عارضه جانبی و عادیست که بعد از استفاده بیهوشی عمومی یا آرامبخشها صورت میگیرد. بنابراین جراحی پلاستیک هایمنوپلاستی به دلیل اعتقادات قومی ، فرهنگی ، و مذهبی صورت میگیرد . 4- به اعتقاد برخی، به خاطر خاصیت ضدعفونی کنندهاش، میتواند در درمان سفلیس موثر باشد. به این صورت که به علت تجمع خون قاعدگی در پشت پرده و عدم خروج خون، دچار درد شدید زیر شکم می شوند و برای درمان آن ها نیاز به جراحی و ایجاد برش در سطح پرده بکارت و خروج خون از پشت پرده هایمن می باشد. عنصر مادی جرم: فریب دادن می باشد که ترمیم پرده بکارت باید به قصد تدلیس و فریب شوهر انجام گیرد.

مسئولیت کیفری پزشک ترمیم کننده: در مورد مسئولیت کیفری پزشک یا ماما، ما نص قانونی در مورد عمل ترمیم پرده بکارت نداریم ( برای جرم انگاری ).ولی می توانیم از بند آخر ماده 126 ق.م.ا که بیان می کند معاون جرم کسی است که ارتکاب جرم را برای مباشر تسهیل می نماید، استفاده نمائیم و پزشک را در صورتی که با مباشر ( یعنی زوجه ) وحدت قصد داشته باشند معاون جرم بنماییم. این عمل در اکثر موارد با استفاده از نخ بخيه نازك و قابل جذب و دوختن غشاء پوستي پرده در قسمت آسیب ديده صورت میگیرد و در مواردی براي تقليد خونريزي از كپسول هاي ژلاتيني حاوي خون مصنوعي استفاده میشود و در کل دخول آلت با پاره شدن پرده دوخته شده با درد و خونريزي همراه خواهد بود . ابن براج، عبدالعزیز بن نحریر، المهذب، با مقدمه جعفر سبحانی تبریزی، مؤسسه سیدالشهداء، قم، جماعة المدرسین فی الحوزة العلمیة بقم.

فاضل هندی، محمد بن حسن، کشف اللثام عن قواعد الأحکام، به تحقیق جامعه مدرسین حوزه علمیه، دفتر انتشارات اسلامی، قم، جماعة المدرسین فی الحوزة العلمیة بقم، مؤسسة النشر الإسلامی، ۱۴۱۶ق. شیخ طوسی، التبیان، محمد بن حسن، به تصحیح احمد حبیب عاملی، با مقدمه محمدمحسن آقابزرگ تهرانی، بیروت، دار احیاء التراث العربی. شیخ طوسی، محمد بن حسن، النهایة فی مجرد الفقه و الفتاوی، بیروت، دار الکتاب العربی، ۱۴۰۰ق. سند، محمد، بحوث فی القواعد الفقهیة، تحریر کننده مشتاق ساعدی، دار المتقین، ۱۴۳۲ق. نراقی، احمد بن محمدمهدی، مستند الشیعة فی أحکام الشریعة، به تحقیق مؤسسة آل البیت (ع) لاحیاء التراث، قم، مؤسسة آل البیت (ع) لإحیاء التراث، ۱۴۱۵ق. این جراحی به روشهای لیزری ، رادیوسرجریکال تکنیک و یا با چاقوی جراحی صورت میگیرد . گاهی یک دختر می تواند ندانسته پرده بکارتش را با قرار دادن تامپون پاره کند . در تکنیک دوم فلپ مخاط واژینال برای ترمیم این بخش مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا