پرده بکارت

هفته چهارم بارداری

پاسخ: سلام عزیزم میتونی برای سفت شدن و محکم کردن پوست شل شده میتونی از دستگاه رادیوفرکانسی استفاده کنید که کلاژن و الاستین زیر پوست را تحریک میکند و باعث استحکام پوست میشه. پاسخ: عزیزم ران اگهبزرگ باشه هر کدوم از رانها 2تا زون استفاده میشه! پاسخ: سلام استفاده از کاهو و نعناع و ریحان مناسب است . پاسخ: دارو را از پشت اینترنت میشود تجویز کرد! هنگامی که شکم شما بزرگتر می­شود، و دراز کشیدن به پشت برای شما دشوارتر میگردد، متخصص میتواند هر چشم را جداگانه انجام داده، شما هر بار به یک طرف دراز بکشید، اما باز هم، اگر در دراز کشیدن احساس خوبی ندارید، میتوانید تا زمانی بهتر برای اکستنشن مژه صبر کنید. بیشتر از همه سلولیت پشت پام آزارم میده. این روش به خوبی قابل تحمل هست و حدود 1 تا 2 ساعت زمان میبره تا ترمیم بكارت به پایان برسه و بیمار میتونه از روز بعد به فعالیتهای عادی روزمره خودش بپردازه و در بیشتر موارد، جراحی پرده بکارت پس از بهبودی، غیر قابل تشخیص خواهد بود. خدیجه: سلام خسته نباشید من وزنم 49 کیلو و قدم 174است و سنم 28سال میخام وزنم بیشتر بشه چیکار کنم؟

پرسش:با سلام و خسته نباشید من ۳۲ سالمه متاهل هستم و یه دختر دو ساله دارم تنبلی تخمدان دارم و با قرص و آمپول بچه دار شدم هیچ وقت پریود مرتبی نداشتم سه ماه پیش به دلیل خونریزی های سنگین به پزشک مراجعه کردم بعد از سونو مشخص شد ضخامت آندومتر رحم ۱۳ میلی هست دکتر کورتاژ تشخیصی تجویز کردن جواب پاتولوژی هایپرپلازی آندومتر از نوع ساده بود دو ماه قرص جستیران ۴۰ هر شب نصف قرص مصرف کردم و مجددا سونو شدم ولی با کمال تعجب نه تنها ضخامت آندومتر کم نشده بود بلکه دو برابر شده بود ۲۴ میلی میخواستم بدونم چیکار باید بکنم چون قصد بارداری هم دارم خواهش میکنم کمکم کنید. وقتی جنین عمیقتر در دیوارۀ رحم جای میگیرد، ممکن است دچار لکهبینی و ناراحتی شوید. عوارض زخم دهانه رحم چیست؟ از آنجائیکه در نظر مردم پرده بکارت، پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود، برخی مردها در هنگام سکس فشار زیادی به دهانه واژن آورده و موجب پارگی دهانه واژن، درد و خونریزی می شوند. درمان سوزش واژن . چون هم مواد شیمیایی آن ضرر رسان است و هم ممکن است دچار قارچ ناخن شوید که در این صورت دریافت دارو برای درمان آن در بارداری سخت است.

در این مقاله قصد داریم با دلایلی به شما بگوییم که آیا خوردن جگر در دوران بارداری ضرر دارد یا خیر؟ بسیاری از مادران باردار اصرار دارند در دوران بارداری موهایشان را رنگ کنند، ناخن بکارند یا چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | قصد بارداری. بسیاری از مادران باردار ممکن است از ابتدا متوجه این مساله نباشند، اما یکی از چیزهایی که ممکن است مادران باردار را از اکستنشن مژه دلسرد کند، موقعیت فیزیکی است که در طول فرآیند بایستی حفظ نمایند. بسیاری از مادران نگران این هستند که مصرف رازیانه یا داروهای مشابه، باعث تغییرات هورمونی در فرزندانشان شود. گاهی داروهای شیمیایی که مادر مصرف میکند، با ترشح در شیر مادر، میتواند سلامت کودک شیرخوار را تحتتأثیر قرار دهد؛ بنابراین بهتر است برای افزایش حجم شیر، بهجای استفاده از داروهای شیمیایی، علاوه بر تغذیه مناسب، سراغ مکملهای گیاهی و طبیعی بروید و با خیال راحت فرزند دلبندتان را با شیر خودتان سیر کنید. در طول این معاینات پزشک در مورد رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم، سابقه پزشکی و خانوادگی، داروهایی که استفاده می کنید و حاملگی های قبلی شما اطلاعاتی کسب کرده و بر مبنای آن می تواند راهنمایی را در اختیارتان قرار دهد. با کاشت ناخن، در عرض چند دقیقه می توانید لذت داشتن ناخن های بلند و زیبا را تجربه کنید.

بدن شما دستخوش تغییرات فیزیکی و هورمونی بسیاری شده، و هر کس به شیوه­ای متفاوت این تغییرات را تجربه میکند. آیا این تجربه ارزش به خطر انداختن سلامت جنین را دارد؟ این بیماری در مراحل اولیه کم خطر بوده و در منزل نیز قابل درمان می باشد. مصرف این قرص ها تاثیری در عدم ابتلا به بیماری های مقاربتی ندارد. عدم ارگاسم، محیط اسیدی را ایجاد میکند که باعث میشود کروموزوم Y از بین برود، در حالی که ارگاسم زن ، محیط قلیایی را به وجود میآورد که برای زنده ماندن اسپرم پسر (Y) مناسب است. اسیه : سلام خانوم دکتر خسته نباشین .خانوم دکتر من تو یه مدت کوتاه نزدیک 8کیلو چاق شدم و یعضی از جاهای بدنم مثل پاهام و پهلوهام ترک ترک شده زیبایی بدنمو گرفته و اعتماد به نفسمو از دست دادم .خانوم دکتر راهی هست که این ترکها از بین بره ؟ پروين امامي: سلام خدمت شما ، سايز شكم من خيلي بزرگه – من 48 سالمه و 160 قد و 78 كيلو وزن دارم .. شكم بزرگي دارم ..آيا با كرايو ليپوليز ميشه شكم را در حد زياد كوچك كرد ؟ Aug 12, 2018 – من خیلی تنبل شدم ، خونه ام شده مثل بازارچه هفتگی ، اصلا حوصله تمیز کردن ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا