پرده بکارت

پرده بکارت کجاست و در چه عمقی قرار دارد؟

بکارت یک لایه مخاطی است که در دهانه واژن قرار دارد. بکارت یک غشاء ناهموار است که از اپیتلیوم شاخی تشکیل شده و بلافاصله بالای دهانه واژن قرار دارد. پرده بکارت بودن زنان منحصر به فرد است.

پرده بکارت چیست؟

در واقع ، بکارت یک بافت همگن در دهانه واژن نیست. (به خواندن ادامه دهید: واژن کجاست؟) توضیحات دقیق این است که بکارت یک بافت شل است که در دهانه واژن آویزان است و عموماً سوراخی برای جریان خون قاعدگی در آن وجود دارد. علاوه بر این ، افرادی هستند که بکارت آنها بسته است و باید با جراحی باز شوند تا خون تخلیه شود. اصطلاح علمی بکارت ، بکارت است که برگرفته از نام الهه یونانی ، هیمن ، الهه ازدواج است.

بکارت ، مانند هر اندام دیگر بدن ، از جمله گوش ، انگشت و غیره ، برای هر فرد منحصر به فرد است. داشتن یا نداشتن آن هیچ تاثیری بر باکره بودن شما ندارد ، زیرا بسیاری از افراد بدون بکارت متولد می شوند.

اصطلاح “باکره” به چه معناست؟

باکره کسی است که هرگز رابطه جنسی نداشته است ، اما این تعریف و نگرش آنطور که به نظر می رسد ساده نیست. زیرا رابطه جنسی و بکارت برای افراد مختلف دلالت های متفاوتی دارد.

اگرچه از نظر پزشکی ، ورود آلت تناسلی به واژن منجر به از بین رفتن بکارت می شود ، اما این دلیل تعاملات جنسی مختلف را حذف می کند. در حالی که بسیاری از افراد هرگز نفوذ واژینال نداشته اند ، مقاربت مقعدی ، دهانی و … داشته اند! توصیه می کنم خود را در مورد مقاربت مقعدی و عواقب آن آموزش دهید. علاوه بر این ، بسیاری تصور می کنند کسانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند باکره هستند.

نتیجه گیری نهایی این است که بکارت یک موضوع پیچیده است که بر اساس دیدگاه های فرد متفاوت است. علاوه بر این ، به خاطر داشته باشید که بکارت یک امر شخصی است که فقط باید به شما مربوط شود. بکارت شما توسط بکارت تعیین نمی شود. شما به تنهایی درباره بکارت خود تصمیم می گیرید

ترجیحا این است که نگران بکارت نباشید و آن را به عنوان چیزی که از دست می دهید در نظر بگیرید ، بلکه به عنوان یک جنبه مهم از وجود خود که می خواهید با طرف مقابل به اشتراک بگذارید. شکلک

فرایندی که از طریق آن بوسک ایجاد می شود چیست؟

در مراحل اولیه رشد جنین هیچ گونه باز شدن واژن وجود ندارد. قبل از تولد ، لایه نازک بافتی که واژن را احاطه کرده است به طور کامل تقسیم نشده است. این لایه در نهایت تبدیل به بکارت می شود. در واقع ، ناحیه تناسلی در طول دوره جنینی ، در سه ماهه سوم و دوم بارداری توسعه می یابد و بکارت جنسی پس از واژن ایجاد می شود. اگر لایه در مرحله قبل از زایمان به طور کامل تقسیم شود ، برخی از زنان بدون بکارت (که در بالا ذکر شد) متولد می شوند. درصد افرادی که بدون بکارت مادرزادی متولد می شوند نسبتاً کم است. و برای کسانی که واقعاً روی بازرسی و سلامت بکارت سرمایه گذاری کرده اند ، مطمئن باشید که این نوع غشاء هنگام معاینه توسط پزشک یا ماما از پارگی پرده بکارت متمایز است.

سطح آگاهی شما در مورد آزمایش و معاینه سلامت بیدار چیست؟

پرده بکارت کجاست؟

بکارت مستقیماً در ورودی واژن قرار دارد و از این رو به عنوان ورودی واژن نامیده می شود. بکارت در عمق واژن دفن نشده است و ممکن است با قرار دادن یک آینه در ورودی واژن در حالی که پاها و سایر نواحی تناسلی را در معرض دید قرار می دهید ، مشاهده شود. بنابراین ، هنگام تمیز کردن ، خراشیدن یا آسیب رساندن به آن احتیاط کنید.

بکارت چقدر عمیق است؟

اگر می دانید به دنبال چه چیزی هستید ، می توانید بوته های جنسی را با چشمان خود مشاهده کنید. بعد از باز شدن واژن عمق بکارت 1-2 سانتی متر است!

بکارت چقدر عمیق است؟

بقچه ها در اشکال و اندازه های گوناگونی وجود دارند و همانطور که قبلاً گفته شد ، بوته های دور چشم هر فرد منحصر به فرد است. با این حال ، مدلهای خاصی وجود دارد که بسیار محبوب هستند ، از جمله موارد زیر:

پرده های دورانی ، پرده های کشسان ، پرده های تیغه ، پرده الک یا مشبک ، و پرده بسته (بسته) یا بدون سوراخ دو شکل متداول بکارت حلقوی و کشسان هستند.

بوته های حلقوی: در این نوع ، بوته دور حلقه اطراف دهانه واژن را به طور کامل احاطه کرده و در مرکز آن یک حفره مدور ایجاد می کند. اندازه این سوراخ بطور قابل ملاحظه ای متفاوت است ، به همین دلیل توضیح می دهیم که چرا ما اغلب هنگام پارگی پرده بکارت خونریزی می بینیم.

بوته ارتجاعی پس از ورود نمی شکند ، بلکه “کشیده” می شود و معمولاً خونریزی نمی کند. هرکسی که پرده الاستیک را سوراخ کرده است باید آگاه باشد که در حین آزمایش می توان نفوذ را تشخیص داد. زیرا ، در حالی که پرده پاره نشده است ، “کشیده” است و ظاهر آن را تغییر می دهد.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های مختلف پرده بکارت (همراه با تصاویر) هستید ، به صفحه “انواع بوته های کفتار” مراجعه کنید.

انواع پرده های بکارتی – عکس های پرده های بکارتی

خونریزی از گوزن: پس از اولین برخورد جنسی ، ممکن است خونریزی و درد ناشی از پارگی پرده بکارت ایجاد شود. ممکن است هیچ گونه خونریزی از ناحیه تیغه بینی وجود نداشته باشد و خونریزی در اثر ریپ های ریز اطراف دهانه واژن ایجاد می شود که گهگاه در اثر نفوذ ایجاد می شود.

 بدون اجازه زن و پشتکار طرف مقابل.

آسیب به پرده بکارت: بوته بافت انعطاف پذیر است. قرار دادن مواردی در داخل واژن ، مانند انگشت ، می تواند باعث ایجاد آسیب به دور کرک شود. علاوه بر این ، برخی از ورزشها مانند ژیمناستیک و اسب سواری ممکن است باعث آسیب های جنون شوند. این نادرست است که فرض کنیم بوته باز بعد از مدتی خود را بازسازی کرده و خود را شفا می دهد !! انگار انگشت اشاره بعد از قطع شدن دوباره رشد می کند !!!!! بلاتکلیفی

با این حال ، این نیز یک نیاز است. به خاطر داشته باشید که سقوط از ارتفاع ، کشیدن یک شیء بزرگ ، صعود و فعالیت های مشابه نمی تواند پرده بکارت را پاره کند. البته ممکن است در اثر زمین خوردن یا انجام فعالیت های شدید مقداری خونریزی از ناحیه تناسلی وجود داشته باشد که به پارگی غشا ارتباطی ندارد و صرفاً به دلیل فشرده شدن رحم ایجاد می شود. عملکرد آن مشابه قاعدگی است ، زیرا فشار روی رحم منجر به خونریزی یا لکه بینی در فرد می شود.

سوالات متداول در مورد گوزن: آیا یبوست باعث فشار بر روی کرکس می شود؟ خیر. یبوست و زور زدن صرف نظر از شدت حشرات آنها ، آنها را پاره نمی کند.
آیا فشار مستقیم آب به ناحیه واژن برای ایجاد پارگی کافی است؟ خیر ، فشار آب غالباً به بوته های آسیبی آسیب نمی رساند.
آیا استفاده از تامپون برای دختران باکره توصیه می شود؟ خیر ، ممکن است پرده بکارت پاره شود.
به گفته برخی از زنان ، آنها بعد از پارگی پرده بکارت ، شش تا پنج بار لکه های خون را مشاهده می کنند. علت زمینه ای چیست؟ این تغییر رنگ ممکن است به دلیل پارگی کامل دیواره بین اولین ورود ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا