پرده بکارت

آیا خوردن ترشحات واژن ضرر دارد

هنگامی که چرخه پریودی 30-28 روز طول می کشد، بدن کم کم پوشش رحم را از دست می دهد و تخمدان در حالی که شما خونریزی دارید، تخمک آزاد می کند. انواع خاصی از لباسهای زیر مانند اسپندکس (الیاف کشدار بکار رفته در لباس شنا و…) امکان عبور هوا وجود ندارد، این نوع لباسها، جاذب رطوبت هستند. شستوشوی لباسهای زیر با آب گرم و خشک کردن آنها در مقابل آفتاب و هوای آزاد یا با اتو میتواند بسیار کمککننده باشد. قبلا لخته خون در بدنتان داشته اید. به همين دليل، بلافاصله در اتاق زايمان و یک ساعت پس از تولد، قند خون نوزاد پايش و كنترل مي شود. بررسی ها نشان می دهد که بین 7 تا 24 درصد از زنان در اوایل بارداری خونریزی می کنند. یکی از دلایل اختلال در قاعدگی استرس می تونه باشه. به همین دلیل نارنگی یکی از میوه های مفید برای خانم در طول بارداری است.

این شرایط در مواردی که استروژن بالاتر وجود دارد مثل بارداری و تخمک گذاری افزایش پیدا میکند و وقتی استروژن کاهش پیدا میکند ترشحات هم کم میشود مثل دوران یائسگی. بیشتر افراد جامعه بر این باورند که، علت گشاد بودن واژن، به تعدد رابطه جنسی ارتباط دارد. اگر علت ترشحات غیرطبیعی رحم، وجود کارکردیهایی نامناسب در کل بدن باشد، مثلاً فرد علاوه بر ترشحات رحم، صورتش پف کرده، ترش میکند، نفخ معده و آبریزش دهان یا سایر علائم گوارشی دارد؛ در این صورت به یک سوء مزاج درکل بدن شک میکنیم و باید این موضوع را توسط پزشک متخصص طب سنتی بررسی گردد. انگلیسی ها ضرب المثلی دارد که می گوید یک سیب در روز بخور تا بیماری ها را از تو دور کند . خون قاعدگی به تدریج و طی ۳ تا ۸ روز از بدن خارج میشود، مقدار خونریزی در هر بار ۳۰ تا ۸۰ میلیلیتر است و به طور متوسط و بطور طبیعی روزانه 3 تا 5 نواربهداشتی استفاده میشود. نگین: دکترجان خسته نباشید من ازنظرخوردن غذاخیلی رعایت میکنم امامتاسفانه روز به روز فقط ازقسمت شکم چاق میشوم وبقیه قسمتهای بدنم تغییری نمیکند خواهشا کمکم کنید چیکار کنم شکمم از بین بره و دیگه هم برنگرده ؟

اگر علت ترشحات غیرطبیعی فقط ناشی از کژکاری خود رحم باشد، دیگر نیازی به پاکسازی کل بدن نیست و فقط رحم باید پاکسازی گردد. • روی یک رژیم غذایی سالم، متعادل و مغذی تمرکز کنید و فقط روی افزایش وزن تمرکز نکنید. افزایش وزن در دوران بارداری طبیعی است، اما مهم است که آن را با روش سالم به دست آورید. زخم دهانه رحم یا سرویسیت نوعی التهاب دهانه رحم است و در اکثر مواقع بدون علامت است. هنگام زایمان، برای خارج شدن بچه و عبور از مجرای تولد، دهانه رحم باز می شود. خدا قلی زاده درباره اشتباهات مادران در غذا دادن به کودک بیان کرد: متاسفانه بسیاری از مادران به زور، با دادن پاداش یا شیوههای نادرست دیگر، بچه خود را وادار به خوردن غذا میکنند. افرادی هستند که پس از زایمان به اینکه قوت ازدست رفته بدنشان را بهدست بیاورند، از چنین غذاهای دیرهضمی استفاده میکنند. برای تخمین تناسب رشد بهصورت سرانگشتی با تفسیر وزن بر اساس سن کودک میتوانیم به جدول وزنگیری نوزاد که در زیر آمدهاست، مراجعه کنیم. فرزانه: سلام خانوم دکتر 22 سالمه قد 160 وزنم 58 کیلو تو این وزن کاهش وزن خیلی سخته و اصلا کم نمیشه چیکار باید بکنم!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا