پرده بکارت

لیست داروهای گیاهی و شیمیایی برای قطع شدن شیر مادر!

. پرسشنامهای استاندارد در حیطههای اپیدمیولوژی (7 سوال)، درمان (5 سوال)، ویروسشناسی و تشخیص (5 سوال)، علائم بالینی (6سوال) و پیشگیری (4 سوال) در مورد بیماری آنفولانزای H1N1 توسط آنها تکمیل شد. هدف از این مطالعه بررسی سطح آگاهی پزشکان خانواده شهری شاغل در استان مازندران در مورد بیماری آنفولانزای H1N1 بوده است.

سابقه و هدف: آنفولانزای H1N1، بیماری همهگیری است که در هنگام بروز پاندمی کل جمعیت جهان را تحت تاثیر قرار میدهد. ، t-test، Chi square ، Fishers exact test و…آنالیز شدند یافتهها: از تعداد کل 373 نفر شرکتکننده در مطالعه 5/47 درصد زن و 5/52 درصد مرد بودند. تحلیل دادهها نشان داد که از این تعداد افراد ، 8/0 درصد سطح آگاهی ضعیف، 3/11 درصد سطح آگاهی متوسط، 3/60 درصد سطح آگاهی خوب و 6/27 درصد سطح آگاهی عالی در زمینه بیماری آنفلوآنزا داشتند. میانگین نمره سطح آگاهی زنان در حیطه اپیدمیولوژی و درمان بالاتر از مردان بود .علاوه بر این نتایج حاکی از ارتباط مستقیم سابقه فعالیت با حیطههای ویروسشناسی و تشخیص، علائم بالینی، پیشگیری و درمان و رابطه معکوس با حیطه اپیدمیولوژی داشت. برنامه ی غذایی متعادل، فعالیت بدنی روزانه و درمان های گیاهی می توانند به رفع خونریزی های شدید و درمان درد در این دوران کمک کنند.

یک ممکن هست هرگز متوجه نشود کـه کی، کجا و تحت چه شرایطی بکارت خود را از دست داده است؛ چرا کـه ممکن هست این حادثه کاملاً بدون خونریزی و یـا درد اتفاق افتاده باشد. اما آنچه ممکن است برای برخی از افراد سوال برانگیز شود، تفاوت خون قاعدگی و خونریزی پرده بکارت است. اما چرا؟ چون ممکن است پاستوریزه نباشند و آلوده به لیستریا باشند، باکتری که میتواند موجب مسمومیت غذایی شود. عضو کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضربه به شکم مادر را نیز از دیگر عواملی می داند که خطر سقط را بالا میبرد و اضافه می کند: ازنظر تجربی آلودگی هوا هم میتواند خطر سقطجنین را افزایش دهد که علت آن ممکن است کمبود و نارسایی اکسیژن به مادر باشد. سابقه و هدف: همسرآزاری به عنوان یکی از انواع خشونتهای خانگی است که اگر در دوره بارداری شایع باشد میتواند پیامدهای نامطلوبی برای مادر و نوزاد ایجاد نماید. اگر خشکی و خارش واژن به دلیل واژینیت آتروفیک (کاهش استروژن در دوران یائسگی) ایجاد شده از روغن نارگیل و روغن بادام برای مرطوب کردن واژن استفاده کنید. و اقایان نیز از توانایی نعوظ- انزال و کیفیت مناسب مایع منی با یک ازمایش اسپرماتوگرام مطمئن شوند می توانند با خیال راحت تا مدتی که می خواهند از روشهای کم خطر پیشگیری از بارداری مانند قرصها و کاندوم با توجه به شرایطشان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا